نوشته شده توسط : احسانی
یک امتیاز رهاورد ذوبی‌ها در سال 91
ذوب‌آهن و رکورد 8 بازی شکست نخورده

خبرگزاری فارس: تساوی بدون گل ذوب‌آهن برابر استقلال علاوه بر اینکه سبب شد تیم اصفهانی با یک امتیاز سال 91 را آغاز کند، هشتمین بازی بدون شکست این تیم در لیگ یازدهم را نیز رقم زد.

خبرگزاری فارس: ذوب‌آهن و رکورد 8 بازی شکست نخورده

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان کسب امتیاز در بازی تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن برای هر دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود، زیرا تیم استقلال برای در کورس ماندن به برد در این بازی حیثیتی نیاز داشت و تیم ذوب‌آهن نیز برای سرو سامان دادن به وضعیتش در جدول رده‌بندی به سه امتیاز این بازی چشم دوخته بود.

شاگردان منصور ابراهیم‌زاده بازی را بسیار خوب آغاز کرده و می‌توانستند یک برد خاطره انگیز را در نخستین مسابقه سال 91 کسب کنند، اما دو اخراج موجب شد تا قدرت این تیم تحلیل رفته و در نهایت به یک امتیاز این بازی بسنده کند.

استقلال و ذوب‌آهن در فصل اخیر دو بار رودررو شده‌اند که هر دو بار برتری با استقلالی‌ها بوده و هر دو بار هم  با نتیجه دو بر صفر رقم خورده است، یک بار بازی رفت دو تیم در لیگ برتر که در اصفهان برگزار شد و یک بار بازی پلی‌آف آسیا که در تهران با نتیجه مشابه به پایان رسید.

ذوب‌آهن طی 7 بازی اخیرش در لیگ برتر شکست نخورده و تیم‌های بزرگی را هم شکست داده است، به همین دو بازی آخر ذوبی‌ها اگر نگاه کنیم دو تیم مدعی نفت تهران و صبای قم را در جایگاه حریفان شکست‌خورده این تیم می‌بینیم؛ به خصوص که نفت تهران در خانه خودش به ذوب‌آهن باخت و این اتفاقی بود که قبل‌تر برای فولاد خوزستان هم رخ داده بود.

شاگردان ابراهیم‌زاده چه دور برگشت را با سه شکست متوالی آغاز کردند، اما بعد از این سه باخت به خودشان آمدند و از هفت بازی قبل تا دیدار با استقلال چهار برد و سه تساوی به دست آوردند.

ضمن اینکه دروازه آن‌ها در شش بازی متوالی بسته مانده بود که در همین بازی آخر بالاخره باز شد.

با نمایشی که ذوب‌آهن برابر استقلال ارائه کرد، می‌توان امیدوار بود که این تیم دوباره به جمع مدعیان اضافه شود.



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسانی
مدیر آموزش و پرورش آمل خبر داد
اسکان 2 هزار مسافر نوروزی در مدارس آمل

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش آمل گفت: تاکنون 2 هزار مسافر نوروزی در مدارس آمل اسکان داده شده‌اند.

خبرگزاری فارس: اسکان 2 هزار مسافر نوروزی در مدارس آمل

 

اکبر لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه نخستین اسکان نوروزی از 26 اسفند 90 با اسکان 9 خانوار آغاز شده است، گفت: تاکنون شهرستان آمل توانست پذیرای 349 خانوار مسافر نوروزی در ستاد اسکان نوروز باشد.

وی اظهار کرد: از این تعداد 308 خانوار فرهنگی و 41 خانوار نیز غیرفرهنگی بودند.

لطفی افزود: در نوروز امسال در شش روز گذشته یک هزار و 753 نفر فرهنگی و  221 نفر غیرفرهنگی در آمل اسکان داده شدند.

وی با اعلام آمادگی 23 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در آمل اظهار کرد: این تعداد مدرسه آمادگی اسکان مسافران را در 184 کلاس دارد.

مدیر آموزش و پرورش آمل گفت: در شب گذشته آموزش و پرورش آمل پذیرای 103 خانوار بود که 95 خانوار فرهنگی با جمعیت 533 نفر و هشت خانوار غیرفرهنگی با جمعیت 49 نفر بودند.

وی با اشاره به امکانات مدارس این شهرستان برای اسکان مسافران تصریح کرد: در مدارس ستاد اسکان آموزش و پرورش آمل امکانات «حمام، آشپزخانه، موکت و فرش، یخچال، تلویزیون، سرویس بهداشتی و امکانات گرمایشی» برای مسافران نوروزی مهیا است.



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسانی
 
کرزی: نوروز پدیده فرهنگی مشترک و ماندگار ملت‌های منطقه است

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور اسلامی افغانستان ضمن سخنرانی در کنفرانس بین‌المللی نوروز در شهر دوشنبه، نوروز را پدیده فرهنگی مشترک و ماندگار ملت‌های منطقه دانست.

خبرگزاری فارس: کرزی: نوروز پدیده فرهنگی مشترک و ماندگار ملت‌های منطقه است

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، حامد کرزی در سخنان خود در کنفرانس بین المللی نوروز گفت: در اکثر کشورهای منطقه جشن نوروز را به عنوان مظهر شکوفایی، تجدید و امرار حیات برگزار می‌کنند.

سرزمین افغانستان و به‌خصوص بلخ بامی جایگاه پیدایی، پویایی و گسترش جشن نوروز در منطقه است و افتخار داریم که نوروز خوش‌آیین از روزگاران قدیم تا امروز در مناطق مختلف کشور ما تجلیل می‌شود.

مردم ما روز نوروز را گرامی می‌دارند و در هر گوشه افغانستان مراسم این جشن فرهنگی با تفاوت اندکی با سرور و خوشی به جا آورده می‌شود.

غذاهای نوروزی، هدایای نوروزی، نذر نوروزی، میله‌های نوروزی، سروده‌ها و افسانه‌های نوروزی در افغانستان رایج بوده و در روز و شب نوروز مورد اجرا قرار می‌گیرند.

رئیس جمهور افغانستان ضمن یادآوری نمونه‌های رسوم نوروزی در کشورش، افزود: در روستاهای بدخشان و تخار افغانستان، کودکان به منظور جمع‌آوری عیدی نوروزی به خانه‌های همسایه‌ها می‌روند و این سرود زیبا را می‌خوانند:

روز نوروز است عالم سبزه‌زار

زنگ دل را می‌برد باد بهار

ای پدر برخیز روزی‌ام بده

تا تو را رحمت کند پروردگار

در هرات باستان و مناطق دیگر کشور ما اکثر خانواده‌ها سعی می‌کنند مراسم عقد نکاح و عروسی و ختنه‌سوری را در روزهای نوروز برپا نمایند.

در قندهار میله مشهور زیارت شاهان برگزار می‌گردد. افسانه "بابا نوروز" در فلکلور زبان دری ما جایگاه خاصی دارد و مردم مناطق مرکزی افغانستان در شب و روز نوروز این افسانه‌ها را با سروده‌های خاص به گونه تمثیلی اجرا می‌کنند.

کرزی در ادامه بحث رسوم و سنت‌های خاص نوروزی مناطق افغانستان، تصریح کرد: آنچه نوروز را در کشور ما عزیز‌تر کرده است برافراشتن "جنده شاه ولایت‌مآب" و آغاز "میله گل" سرخ است.

این میله در ولایت بلخ برگزار می‌شود و مردم از سراسر افغانستان، ماوراءالنهر و جای‌های دیگر به شهر مزار شریف می‌رسند و با مردم بلخ یکجا میله گل سرخ را به خوشی سپری می‌کنند.

رئیس جمهور افغانستان گفت که در کشورش روز دوم سال نو به عنوان "روز دهقان" به‌طور رسمی تجلیل می‌شود و آن نمادی است از آغاز کشت و کار در فصل بهار.

کرزی با اشاره به وجود آثار فراوانی در مورد تاریخ و مردم‌شناسی منطقه در طول قرن‌ها، گفت: بخش مهمی از این آثار به جشن نوروز تعلق یافته و نشان می‌دهد که این جشن ملی و اجتماعی دارای ریشه‌های عمیق و پایه‌های استوار در ملل و جوامع منطقه بوده و ده‌ها اثر مستقل در مورد نوروز تالیف شده و رسم نوروز‌نامه‌نویسی در بین نویسندگان و شاعران منطقه نیز رواج پیدا کرده است. صدها شاعر قصاید و سروده‌های زیبایی در وصف بهار و نوروز ایجاد کرده و در این زمینه ادبیات فارسی و دری آثار بی‌مانند و بیشتر از زبان‌های دیگر را معرفی کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسانی
فردا صورت می‌گیرد؛
اعزام کاروان اردوی خانوادگی راهیان نور فرهنگیان تهران به مناطق عملیاتی

خبرگزاری فارس: کاروان اردوی خانوادگی راهیان نور فرهنگیان تهران فردا به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شود.

خبرگزاری فارس: اعزام کاروان اردوی خانوادگی راهیان نور فرهنگیان تهران به مناطق عملیاتی

 

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، کاروان اردوی خانوادگی راهیان نور فرهنگیان تهران فردا از محل اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شود.

در ابتدای مراسم بدرقه کاروان اردوی خانوادگی راهیان نور فرهنگیان تهران که صبح فردا برگزار می‌شود، زیارت عاشورا زمزمه خواهد شد. 

به گزارش توانا، 27 اسفند نیز 400 نفر از بسیجیان حوزه ستادی آموزش و پرورش که جمعی از مدیران کل و معاونان وزیر نیز در این کاروان حضور داشتند همراه با خانواده‌هایشان به اردوهای راهیان نور اعزام ‌شدند.

برگزاری برنامه‌های فرهنگی، عبادی، زیارتی و بازدید از مناطق 8 سال دفاع مقدس در جنوب کشور همچنین حضور روحانیت و راویان هشت سال دفاع مقدس با محوریت طرح ملی حفظ قرآن کریم از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای فرهنگیان و خانواده‌هایشان در این سفر است.



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسانی
 
اوباما از مرز کره شمالی و جنوبی دیدار کرد

خبرگزاری فارس: باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، در اولین روز از سفرش به جنوب شرق آسیا، به منطقه غیرنظامی مرزی کره شمالی و کره جنوبی رفته و با نظامیان آمریکایی مستقر در آن منطقه دیدار کرده است.

خبرگزاری فارس: اوباما از مرز کره شمالی و جنوبی دیدار کرد

 

به گزارش فارس به نقل از بی‌بی‌سی، سفر باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا در شرایطی به کره جنوبی آغاز شده است که تنش در منطقه بر سر آزمایش موشکی آتی کره شمالی در حال شدت گرفتن است.

باراک اوباما در سفر سه‌روزه خود به منطقه، ابتدا با نظامیان آمریکایی مستقر در منطقه غیرنظامی حد واسط دو کره دیدار کرد و بعد راهی سئول، پایتخت کره جنوبی شد.

بنابراین گزارش، انتشار خبر برنامه‌ریزی کره شمالی برای پرتاب یک موشک در ماه آوریل، ابراز نگرانی آمریکا را به دنبال داشت. کره شمالی اعلام کرده که به دنبال فرستادن یک ماهواره به مدار زمین است و آزمایش موشکی آینده‌اش نیز با چنین هدفی انجام می‌شود.

اوباما روز دوشنبه، ۲۶ مارس، در نشستی امنیتی در سئول شرکت خواهد کرد. رهبران بیش از ۵۰ کشور در این کنفرانس حضور خواهند داشت.

لوسی ویلیامسون، خبرنگار بی‌بی‌سی در سئول، می‌گوید که ممانعت از دسترسی گروه‌های تبهکار یا نظامی به تسلیحات هسته‌ای، محور اصلی گفت‌وگوهای نشست سئول خواهد بود.

وی می‌گوید که برنامه هسته‌ای کره شمالی رسما در دستور کار این نشست قرار ندارد، ولی از گفته‌های مقامات آمریکا این گونه برمی‌آید که باراک اوباما در دیدارهای دوجانبه خود با رئیس جمهورهای چین و روسیه، درباره برنامه‌های هسته‌ای هر دو کشور کره شمالی و ایران گفت‌وگو خواهد کرد. نمایندگان کره شمالی در نشست سئول حضور ندارند.

باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا به نظامیان این کشور در منطقه غیرنظامی مرزی کره شمالی و کره جنوبی گفته است که آنها در حال محافظت از "مرز آزادی" هستند.

ژاپن اعلام کرده است که به منظور مقابله با عبور احتمالی موشک مورد آزمایش کره شمالی، سیستم دفاع ضدموشکی خود را به حالت آماده‌باش درمی‌آورد.

انتظار می‌رود کره شمالی آزمایش موشکی خود را در فاصله روزهای ۱۲ تا ۱۶ آوریل انجام دهد.

دولت کره شمالی اعلام کرده است که این موشک به مناسبت یکصدمین سالگرد تولد کیم ایل سونگ، رهبر پیشین این کشور، پرتاب می‌شود و مسیر آن، برخلاف آزمایش پیشین که به سمت شرق و از فراز ژاپن بود، این بار به سمت جنوب خواهد بود.

کره شمالی در سه آزمایش پیشین موشک‌های دوربرد خود نشان داد که در فناوری بالستیک به پیشرفت‌هایی دست یافته است. با این حال، برخی تحلیلگران می‌گویند که هیچ‌یک از این موشک‌ها به مدار زمین نرسیده است.



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسانی
نماینده مردم مشهد در مجلس:
توسعه زیارت معنوی مستلزم برنامه‌ریزی نهادهای مسئول است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: باید مقوله زیارت به یک موضوع دارای برنامه تبدیل شود، چرا که توسعه زیارت معنوی مستلزم برنامه‌ریزی و هماهنگی نهادهای مسئول است.

خبرگزاری فارس: توسعه زیارت معنوی مستلزم برنامه‌ریزی نهادهای مسئول است

 

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: ما به زیارت به عنوان یک مقوله معنوی تاکنون نگاه نکرده‌ایم.

وی با اشاره به فعالیت‌های ستاد دائمی تسهیلات سفرهای خراسان‌رضوی افزود: هماهنگی و تعامل دستگاه‌ها در ایام پیک مسافر یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تشکیل این ستاد است.

عضو کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از این منظر رفتار و سازماندهی‌های ما هیچ‌گونه تاثیری بر آمد و شد زائران ندارد.

قاضی‌زاده هاشمی فراهم آوردن امکانات برای زیارت آسان را از جمله مولفه‌ها برای افزایش ماندگاری زائران در مشهد دانست و گفت: باید کاری کنیم که موضوع زیارت به یک موضوع دارای برنامه تبدیل شود.

وی تاکید کرد: همچنین در حال حاضر در ارتباط با زیارت امام رضا(ع) برنامه مرتبط زیارت که انگیزه اول زائر است را نداریم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی سختی مناسک زیارت را از دیگر مشکلات در این راستا برشمرد.



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسانی
 
گاردین: اشتباهات جنگ عراق درباره ایران تکرار نشود

خبرگزاری فارس: نویسنده روزنامه گاردین اینگونه می نویسد که پیش از حمله به عراق پیش بینی شده بود با اینکار قیمت نفت به کمتر از ۲۰ دلار کاهش می یابد ولی قیمت نفت به بالای ۱۰۰ دلار رسید که به همین خاطر نباید این اشتباهات تکرار شود.

خبرگزاری فارس: گاردین: اشتباهات جنگ عراق درباره ایران تکرار نشود

 

به گزارش فارس به نقل از روزنامه «گاردین»، «مارینا هاید» در مقاله‌ای با عنوان «باید تا مدت‌ها از عراق درس بگیریم نه این که آن را تکرار کنیم» از کسانی انتقاد می‌کند که علاوه بر اینکه از تجربه تلخ عراق عبرت نگرفته‌اند، بر طبل جنگ علیه ایران می‌کوبند.

 

نویسنده این مقاله این پرسش را مطرح می‌کند که آیا با این سرعت به سمت جنگ با ایران حرکت می‌کنیم؟ وی این را نتیجه غرور طرفداران این مسأله دانسته و تاکید می‌کند که بوی جنگ به خوبی به مشام می‌رسد.

وی می‌نویسد: «در این هفته، تعدادی از مسؤلان آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای، رئیس این آژانس را به رفتار نادرست در قبال مسأله هسته‌ای ایران، وابستگی وی به غرب و تکیه بر اطلاعات غیردقیق سازمان‌های اطلاعاتی متهم کردند».

نویسنده گاردین در اشاره به ادعاهای «روپرت مردوخ» امپراتور رسانه‌ای آمریکا که مدعی شده بود نظام سیاسی در ایران باید تغییر کند تا غرب بتواند بر چاه‌های نفط ایران تسلط یابد، می‌نویسد که این شخصیت همان کسی است که مدعی بود اشغال عراق، قیمت نفت را به 20 دلار کاهش خواهد داد؛ نتیجه اما این بود که قیمت نفت به بیش 105 دلار رسید.

وی همچنین از اقتصاددانانی انتقاد کرد که علی رغم شکست در پیش‌بینی نتایج اشغال عراق از جمله بحران وام‌های مسکن و بحران مالی جهانی، نتایج حمله به ایران را پیش‌بینی می‌کنند.

وی در این زمینه به گفته‌های «مایر داگان» رئیس موساد استناد می‌کند که هشدار داده بود حمله به ایران ممکن است به جنگی منطقه‌ای تبدیل شود که نتایج آن قابل پیش‌بینی نخواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسانی
منتخب مردم اسدآباد در مجلس نهم:
اعتقاد و اعتماد به کار ایرانی زمینه‌ساز تحقق پیام رهبری است

خبرگزاری فارس: منتخب مردم اسدآباد در مجلس نهم گفت: اعتقاد و اعتماد به کار و تولید ایرانی زمینه‌ساز تحقق پیام رهبری است.

خبرگزاری فارس: اعتقاد و اعتماد به کار ایرانی زمینه‌ساز تحقق پیام رهبری است

 

بهروز نعمتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به نامگذاری امسال به سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی" اظهار داشت: به طور قطع توجه عمیق و دقیق به این شعار محوری می تواند زمینه‌ساز ایجاد تحولات شگرفی در زمینه اقتصادی باشد.

وی بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های پیش رو را عامل تحقق این مهم دانست و ادامه داد: درک اهمیت این موضوع یکی از مواردی است که می‌تواند ما را در دستیابی به ابعاد نهفته این پیام حکیمانه یاری رساند.

منتخب مردم اسدآباد در مجلس نهم تأکید کرد: در پیام هوشمندانه مقام معظم رهبری علاوه بر اینکه باید از جنبه حاکمیتی به آن نگریسته شود بحث‌های کارشناسی دقیق و ظریفی مشاهده می‌شود که نشان از اشراف ایشان به مسائل کشور دارد.

وی اعتقاد و اعتماد به کار ایرانی و تولیدات آن را بسترساز تحقق اهداف این شعار دانست و ادامه داد: خودباوری ایرانیان در زمینه‌های مختلف موجبات پیشرفت کارها را فراهم آورده که در زمینه مسائل اقتصادی نیز باید این امر را مد نظر جدی قرار داد.

نعمتی تأکید کرد: از سوی دیگر تحقق سند چشم‌انداز 20 ساله کشور نیز در گرو توجه به این اصل اساسی است که این امر نیز باید مورد توجه کافی و وافی قرار گیرد.

این مسئول در پایان سخنانش با بیان اینکه مردم، دولت و مجلس باید در این امر مهم و تحقق اهداف پیش روی آن تلاشی همه‌جانبه داشته باشند، اذعان داشت: بسترسازی برای تقویت کار و  حمایت از تولید داخلی، فرهنگسازی و بازنگری در قوانین دست و پاگیر اقتصادی سه رویکرد مهم در اجرایی شدن این پیام مهم و ضروری است.



:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسانی
با ارسال نامه مدیرعامل به سازمان بورس
آخرین وضعیت پتروشیمی اصفهان شفاف‌سازی شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت 30 میلیارد تومانی پتروشیمی اصفهان با ارسال نامه‌ای به سازمان بورس آخرین وضعیت این شرکت بورسی را شفاف‌سازی کرد.

خبرگزاری فارس: آخرین وضعیت پتروشیمی اصفهان شفاف‌سازی شد

 

به گزارش خبرنگار اقتصادی فارس، مرتضی خالقی‌فر با ارسال نامه‌ای به اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: با توجه به اتمام قرارداد شرکت تجارت‌آذین نقش جهان با شرکت شایان اسپادانا، مبلغ 50 میلیارد تومان (شامل 40 میلیارد تومان اصل و 10 میلیارد سود ناشی از اجرای مفاد قرارداد) به حساب شرکت تجارت‌آذین نقش جهان واریز شد و سهم این شرکت از درآمد حاصله به میران 90 درصد و به مبلغ 9 میلیارد تومان در پیش‌بینی سالانه محاسبه شده که قبلاً نیز به بازار منعکس شده است.

وی با اشاره به مکاتبات قبلی، ادامه داد: با عنایت به عدم انعقاد قرارداد دریافت خوراک از سال 87 تاکنون و وجود اختلاف حساب این شرکت با پالایشگاه اصفهان، ارسال خوراک از طرف آن شرکت تا یک سوم در بهمن‌ماه به مدت 15 روز و در اسفند 90 تاکنون (13 روز) کاهش یافته است.با توجه به وجود هزینه‌های ثابت شرکت، تأثیر کمبود خوراک بر درآمد هر سهم در پایان سال محاسبه و به بازار اعلام خواهد شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: علی‌رغم محدودیت‌های ارزی موجود در کشور، با تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر انجام‌شده از طرف مجموعه مدیریت، مبلغی معادل 50 میلیون دلار از مطالبات ارزی به حساب شرکت واریز شد.

خالقی‌فر در خاتمه گفت: با توجه به روش انجام‌شده در وصول مطالبات ارزی، مبلغ فوق به نرخ بازار آزاد تسعیر شده که سود و زیان ناشی از تسعیر آن تا مبالغ ثبت شده دفتری در پایان سال همراه با سایر موارد خصوصاً موضوع خوراک به بازار انعکاس خواهد شد.

 

بر اساس این گزارش، نماد پتروشیمی اصفهان در بازار دوم معاملات از 10 دی سال گذشته تا کنون بسته است.



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسانی
با همت اداره بهزیستی شهرستان سرپل ذهاب انجام گرفت
اعزام کاروان راهیان نور بهزیستی سرپل ذهاب به مناطق جنگی

خبرگزاری فارس: کاروان راهیان نور مدد‌جویان اداره بهزیستی شهرستان سرپل ذهاب متشکل از 50 نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.

خبرگزاری فارس: اعزام کاروان راهیان نور بهزیستی سرپل ذهاب به مناطق جنگی

 

به گزارش خبر گزاری فارس از کرمانشاه، صبح امروز کاروانی 50 نفره در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان سرپل ذهاب در این‌باره گفت: این کاروان متشکل از مددجویان و خانواده های آنان بود و درقالب یک برنامه 4 روزه به این مناطق اعزام شدند.

بهمن بوچانی افزود: در لحظات نخست اعزام، شور و نشاط غیر قابل وصفی در بین اعضای این کاروان ایجاد شد و در میان بدرقه امام جمعه، فرماندار و تنی چند از مسئولان  رهسپار شدند.

اردوهای راهیان نور هر ساله با اعزام اقشار مختلف مردم به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور برگزار می‌شود و در این مراسمات با شکوه مردم و جوانان عزیز با  آثار و خاطرات سالهای دفاع مقدس در یک برنامه ریزی مدون و با حضور یادگاران آن سالها آشنا می شوند.



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()