12 کاروان از گناوه راهی مناطق عملیاتی جنوب شدند
نوشته شده توسط : احسانی
فرمانده سپاه گناوه:
12 کاروان از گناوه راهی مناطق عملیاتی جنوب شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران شهرستان گناوه گفت: صبح امروز 12 کاروان راهیان‌نور شهرستان گناوه راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

خبرگزاری فارس: 12 کاروان از گناوه راهی مناطق عملیاتی جنوب شدند

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حسن خرم‌ آبادی صبح امروز در مراسم بدرقه کاروان راهیان‌نور شهرستان گناوه اظهار داشت: ما همواره وظیفه داریم یاد و خاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس را زنده نگهداریم و فراهم کردن شرایطی برای حضور شهروندان گناوه‌ای در مناطق جنگی بخشی از رسالت ما را به انجام می‌رساند و از این طریق می‌توانیم پیام شهدا را به مردم و به‌ویژه نسل جوان انتقال دهیم و فرهنگ اصیل دفاع مقدس را در جامعه احیا کنیم.

خرم‌آبادی محور فعالیت‌های فرهنگی این کاروان‌ها را بر اساس الگوهای رفتاری شهدا عنوان کرد و بیان داشت: کاروان‌های راهیان‌نور به مدت سه روز از مناطق عملیاتی از جمله اروند، شلمچه، موزه خرمشهر، هویزه، دهلاویه، شوش و دانیال، یادمان فتح المبین و فکه بازدید می‌کنند.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان گناوه گفت: 12 کاروان به تعداد 2 هزار نفر از شهرستان گناوه همزمان با کاروان‌های راهیان‌نور سراسر کشور از 15 اسفند ماه 90 الی 15 اردیبهشت 91 به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند که امروز شاهد بخشی از این اعزام هستیم.

خرم‌آبادی بیان کرد: کاروان‌های راهیان‌نور این شهرستان متشکل از خواهران و برادران است که امکانات درمانی و پزشکی، همراه با زائران برای رفع خطرات احتمالی وجود دارد.

وی در مورد برنامه‌های فرهنگی این اردوها گفت: در هر اتوبوس یک راوی و یک روحانی برای برگزاری مراسمات فرهنگی اعزام شده که زیارت عاشورا، دعای کمیل، دعای ندبه، مداحی و سینه‌زنی و مسابقات فرهنگی متعددی برگزار می‌شود.





:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: